vineri, 13 mai 2011

Sfesnic argintiu



putem sa va punem la dispozitie pana la 30 de bucati de astfel de sfesnice superbe.. care pot fi folosite pe mese doar cu lumanari dar si ca suport de flori.. aveti un exemplu mai sus.

21 de comentarii:

  1. Buna seara as dori sa stiu care este pretul unui sfesnic pentru inchiriere .va las adresa mea de email pentru raspunsul dumneavoastra denisaciocan85@yahoo.com
    Va multumesc si astept sa ma contactati

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara. Si eu as dori sa stiu la ce pret inchiriati sfesnicele: adinacsd@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara. M-ar interesa si pe mine la ce pret se inchiriaza un sfesnic : dozel22@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara. M-ar interesa sa inchiriez 12 asemenea sfesnice. Ma gasiti pe mail la adresa raluca.feroiu@hotmail.com
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt extrem de incantata sa vad ca sfesnicele reprezinta un punct de atractie, dar pentru a putea fi mai prompta in a raspunde cererii dumneavoastra as aprecia daca mi-ati scrie aceste cereri pe mail, care se gaseste la profil.
    se poate folosi si office@ermiona.com
    multumesc pt intelegere.

    RăspundețiȘtergere
  6. Raluca draga, ti-am raspuns cu privire la costul sfesnicelor, dar se pare ca e gresit mail-ul care mi l-ai dat, deoarece mi s-a intors ca si failure delivery.. sau ai ceva restrictie cu privire la cine iti trimite. scrie-mi tu de pe alt mail eventual.

    RăspundețiȘtergere
  7. buna ziua. ma intereseaza cat costa inchirierea pe sfesnic si daca sunt disponibile pt data de 20 iulie. ella80style@yahoo.com.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat costa inchirierea sfesnicelor si ce dimensiune au? Se percepe o taxa in plus pentru inchirierea lor in alt oras? andronicandra@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua, m-ar interesa si pe mine pretul de inchiriere al sfrsnicelor dar as vrea sa stiu si care e limita minima de inchiriat.va multumesc. Adresa este : ioana_candy@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. buna ziua. ma intereseaza si pe mine inchirierea a 20 sfesnice in sibiu pe deta de 6 sept. va rog sa-mi spuneti si pretul . va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. buna
    nu te supara , mai ai cumva sfesnicele de inchiriat?
    daca da poti sa imi spui un pret, si daca se pot inchira in alba iulia? astept mail pe ally_x04@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna,
    Am nevoie de 8 sfesnice ca cel din imagine pe data de 5 iulie.
    Ma intereseaza pretul de inchiriere, cum platesc si cum intru in posesia lor. ( riiosu.adina@gmail.com)
    Mersi, Adina

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna, vreu si eu o oferta de pret pentru 35 de sfesnice. Am vazut ca ar fi disponibile 30. Chiar si asa, astept un mailpe adresa florenta.necula@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna, as dori sa stiu care este pretul pentru inchiriat sfesnicul din imaginea de mai sus (cel argintiu fara buchet). ne-ar trebui 15 pt data de 31.05.2014. adresa mea de email este elenusa_1983@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna, as dori sa stiu care este pretul pentru inchiriat sfesnicul din imaginea de mai sus (cel argintiu fara buchet). adresa mea de email este ionut_befoto@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. buna ziua mi ati putea facilita un nr de tlf , ne intereseaza inchirierea unor sfesnice , va rog
    Email yulianaKelena@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. buna ziua, va rog o cotatie pentru sfesnice, m-ar interesa 20 - 25 astfel de sfesnice pentru data de 21 septembrie 2014 - iuli.ionescu@gmail.com Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna seara. As dori o oferta de pret pentru 30 sfesnice sau mai multe daca sunt disponibile pentru 21 sept 2014, adresa email bunamaria@yahoo.com. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna seara, as dori o oferta pentru 25 de sfesnice pentru data de 11 octombrie 2014 in Bucuresti, adresa de mail Dunkitty@yahoo.com. Va multumim pentru timp si intelegere

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna seara, as dori o oferta pentru 40 de sfeșnice in Suceava, adresa de mail este lia_otti@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna ziua. M+ar interesa si pe mine inchirierea a 8 sfesnice in Bucuresti. Adresa de mail este iuliaradiostar@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere