luni, 18 iulie 2011

Nunta la Conac


Un colt de rai am gasit la locatia acestei nunti.. nu sunt destule cuvintele pentru a exprima sentimentul trait.. uitati-va la poze si convingeti-va singuri..

O nunta cu totul speciala.... cu toate ca vad cam doua pe weekend in ultimii 4 ani.. nunta aceasta a fost o adevarata placere sa o realizezi. Mirii si familia intreaga fiind implicati si deschisi la sugestii. O munca in echipa.. si inca ce echipa.

Predomina un aer vintige jucaus, cu florile puse in pahare in loc de vaze.. in cerc in jurul felinarului, care era si singura sursa de lumina.. odata cu lasarea serii creand o atmosfera de mister..

A fost nunta de noapte si a plouat, dar lumea s-a simtit foarte bine.. am vrut sa precizez aceasta pentru cei panicati de vreme care renunta la nunta mult visata pt un incovenient ca si ploaia.

Pozele sunt facute cu aparat de amator, si stiu ca cei care sunt fotografi de destul de mult timp incat sa detina un aparat "puternic", considera ca cel mai important pe un blog de nunti sunt pozele.. eu nu sunt fotograf, am doar simt estetic si sunt asa de entuziasta si vreau sa impartasesc cu cei din jurul meu cand descopar ceva frumoas cum este acest loc langa Sighisoara.
dar voi reveni cu poze de la fotograf, va promit.
Dupa cum vedeti si in poza, prezidiul era de 2 persoane, si nu intr-un capat al salii ci in mijloc, intre invitati. Mi-a placut foarte mult de ei ca au avut taria asta sa sparga toate obiceiurile si sa faca asa cum le-a picat bine.


Mirii au fost foarte hotarati cu privire la ce doreau, asa ca a fost usor de stabilit detaliile evenimentului.

Aveti aici corturile in pielea goala cum le mai spun eu :) inca cel de al 3-lea cort cu bufetul nu intra in imagine.. iar cel pentru band, dj si ring-ul de dans era la intrarea in padure.. inconjurat perfect de copaci ca si niste aripi de ingeri imbratisati. voi cauta o poza pentru urmatoarea postare.

Un comentariu: