sâmbătă, 11 februarie 2012

Grand Hotel Italia










Noul hotel deschis in Cluj anul trecut a facut ceva valva prin orasul nostru venind cu un stil clasic dar la standarde, ceea ce era de asteptat fiind aproape identic cu cel din Italia.



Tin sa precizez ca noi, echipa Ermiona ne-am ocupat doar de partea de decor la aceasta nunta nu si de aranjamentele florale... si mai exact bomboniere, fete de masa brocard, masa amintiri, fluturi decor pahar ..



Aveti aici cateva randuri de la frumoasa noastra mireasa Diana:

Stiti cum cunosti unii oameni care ii indragesti din prima clipa? Asa am patit eu cu Bianca... Credeam ca o organizatoare de nunti e pentru miresele care nu stiu ce vor sau nu le duce mintea unde sa caute. Am mers deci sceptica la Bianca si ca sa caut un cort pentru petrecerea de a2-a zi... Si am plecat cu atatea idei ca n-am mai dormit noaptea aceea. Si eram convinsa ca eu le stiu pe toate!!!

Ce mi-a placut la Bianca? Te face sa te simti ca si cum ai fi singura ei clienta si ca orice problema ai pentru ea e cea mai importanta...



Credit foto Jambor
site: www.jambor.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu